X
تبليغات

تصویر ثابت

راه اندازی آژانس مسافرتی اینترنتی در طراحی سایت هتل
loading...
YourAds Here YourAds Here

مقالات رسمی طراحی سایت هتل

بازدید : 5
چهارشنبه 23 مهر 1399 زمان : 11:48


به صورت تقریبی ۶ الی ۷ ماه قبل مباحثی را درمورد سرویس ها دیجیتال ماشین کرایه ای های مسافرتی ارائه نمودم. در به دور اولیه کارایی نمودم از صفر تا صد پباده سازی یک وبسایت تاکسی مسافرتی، اصول اساس، کمپانی ارائه دهنده اپلیکیشن و … را به شما فراگیری دهم.کلیه طراحی سایت هتل این مورد ها به شما یاری می نماید تا بدانید چه قابل انعطاف افزاری را توصیه دهید و چه خروجی تحویل بگیرید.در عصر دوم همگی شرکت ها فعال در صنعت توریسم را معرفی و در باب هر مورد توضیحاتی کاربردی به تفصیل دادیم.البته در مباحث انتهایی که امیدوارم تا آخر سال ۹۸ تمامش کنم مبحثی با تیتر آنالیز لیست فعال سازی تاکسی مسافرتی اینترنتی را توضیح خواهم اعطا کرد.بدین خواسته که صفر تا صد فرایند فعال‌سازی تاکسی اینترنتی و یا این که تغییر تحول یک ماشین کرایه ای سنتی به دیجیتال را تبیین کنم. مباحث را به سه قسمت تقسیم میکنم. قسمت نخستین را پیش از فعال سازی و پژوهش ها، نصیب دوم مجموعه اداری، فنی و پشتیبانی و قسمت سوم را سرویس ها بعد از فروش به خودتان و مسافرانتان اسم گذاری می کنم. به صورت مختصر در قسمت اولیه درباره با موضوعاتی کلام خواهم کرد که هنگامی می‌خواهید یک تاکسی اینترنتی راه‌اندازی نمائید از کجا بایستی استارت فرمائید، چه تحقیقاتی برای آن نیاز میباشد، نیازهای خویش را چه‌طور مرتفع نمایید، چه پلن تبلیغاتی برای آن تدارک مشاهده کنید، تفاوت فضای وب و سنتی را فهم فرمائید و با دوراندیشی بی نقص وارد قسمت نخستین گردید. در نصیب دوم میخواهیم درباره با این سخن کنم که شما تحت عنوان تاکسی مسافرتی اینترنتی در طی فعالیت چه قیمت های افزوده ای نیاز دارید تا به مسافران خویش ارائه دهید و چه‌طور برخورد سرویس ها خویش را اخذ فرمائید، نیازهای مسافر را شناسایی فرمایید و خدماتی به آنها ارائه دهید که آیتم رضایتشان باشد. و در قسمت سوم میخواهم سیستم برخورد را فراگیری دهم.یعنی شما سیستم را فعال سازی نمودید، سرویس ها ما یحتاج مسافر را ارائه دادید، سبب ساز به فروش هم گردیده، درحال حاضر متوجه گردید که چه گونه بر طبق برخورد مشتریان این سرویس ها آیتم رضایت بوده، چه ایراداتی می بایست در سطح اداری، فنی و پشتیبانی برطرف خواهد شد.و همواره سرویس ها خویش را به درخواست و نیاز مشتریان مجاورت کنیم. از حیث اینجانب مهم ترین قضیه برای فعال سازی هر کسب و کاری، که ران اندازی تاکسی اینترنتی هم از این مورد جدا نیست نیاز سنجی می‌باشد.به‌این مراد که در اصل برهه زمانی آغاز به عمل نیازهای خویش، بازار و مشتریان را شناسایی نمائید.به صورت عامیانه خیس بایستی اعلام‌کرد ملاحظه کنید که مشتریان شما نیاز به بلیط دارا‌هستند و یا این که نیاز به خرید تور دارا‌هستند. در شکل نیاز به خرید تور، تور فرنگی و یا این که تور داخلی مدنظر آن هاست؟ هم اکنون در صورتی‌که تور فرنگی میخواهند کدام هدف های برای آنها با اهمیت میباشد؟ در آن هدف های مشتری چه امکاناتی مدنظرش میباشد و با ارائه آن تجهیزات مشتاق به خرید می‌گردد؟ این نیاز سنجی را بایستی در تک تک المان های کسب و فعالیت خویش رعایت نمائید.به صورت نمونه در طراحی وب سایت برای مثال در بخش تماس با ما چه اطلاعاتی را در مشت مشتری خویش قرار دهم تا به راحتی با ما رابطه برقرار نماید و یا این که فرد خویش شما در وبسایت بقیه افراد چه مواقعی مدنظر شماست و سبب ساز جذب شما می گردد؟ تحت عنوان مثال رنگ، فونت و….. به طور صریح درصورتی که نیازسنجی به صورت درست انجام نشود شما در واقع نمی توانید کسب و عمل خویش را ماهر اجرا فرمائید چون یک کسب و عمل بر شالوده نیازهای ذینفعان هر تیم سازه شده‌است.نیاز دینفعان مشتمل بر شما، کارمند، مسافر و تامین کنندگان میباشد. پس شما می بایست تمامی نیازها را در حیث بگیرید تا بتوانید نیازسنجی مناسبی داشته باشید. قضیه بعدی قابل اهمیت بعداز نیازسنجی مزیت رقابتی است.از جمله شما سامانه فروش بلیط فعال سازی نمودید.هم اکنون سامانه شما چه مزیت رقابتی نسبت به سایر داراست ؟ مزیت سرویس ها شما چه میباشد؟ حتی اینکه بگویید کارمندانم خوش خلق می‌باشند یک مزیت اکانت می گردد.در اصل می بایست مزیت های رقابتی کسب و عمل خویش را روی صفحه داشته باشید.به عنوان مثال سایتم پربیننده میباشد، دفترم عظیم میباشد، کارمندانم خوش رو می باشند، ارزش های بسیار خیر ارائه میدم، سرویس ها قابل توجهی دارم و …در هرصورت بایستی مزیت رقابتی نسبی نسبت به همیاران و رقبای خویش داشته باشید.واژه کاربردی برای آن نسبی میباشد. در صورتی‌که این مزیت را داشته باشید میتوانید یک طیفی از مشتریان را که بدین مزیت عشق مندند داشته باشید.هرچقدر مزیت رقابتی شما کمتر باشد احتمالا کناره کمتری از بازار را تصاحب خواهید کرد.نکته دیگری که در تمامی مسئله های نیازسنجی و مزیت رقابتی وجود داراست این میباشد که عادت فرمایید تمامی مورد ها را بر روی صفحه بیاورید.در واقع زمانی موضوعی را بر روی برگه می‌آورید اولا برای شما جا می افتد دوما تبدیل به یک موضوعی می‌گردد که می بایست حلش فرمایید. در مزیت های رقابتی نکته ای که بسیار اساسی هست این میباشد که اینجانب خدماتی را ارائه دهم که مزیت آن بیشتر از سایر باشد و یا این که کناره ای از بازار را پیدا کنم که به مزیت اینجانب خیلی نیاز داشته باشند.اصطلاحا به آن مکان خالی بازار میگویند.یعنی شما مطلقا بگردید طیفی از بازار مقصود را پیدا فرمایید که شاید همیاران دیگر به آن سمت نرفته باشند و عملا آنان تشنه سرویس ها شما باشند و در شرایطی‌که بتوانید به‌این انسان های تشنه سرویس ها خوب همدم با مزیت را ارائه دهید مطمئن باشید که خیلی سریع میتوانید مشتری را عادت دهید. مشتری هم که به یک سیستم عادت نماید و همواره نیازهایش به وسیله آن سیستم برطرف خواهد شد دیگر در‌پی تغییر تحول سیستم نخواهد بود.پس خواهش می کنم نیازسنجی و مزیت های رقابتی خویش را مکتوب فرمائید و به سمت رفعش تکان فرمائید. بعداز موضوعات نیازسنجی وارد قسمت محاسبه رقبا میباشیم.خیلی شفاف میباشد بدون اینکه یک عمل اینترنتی و یا این که کسب و فعالیت سنتی می‌خواهید فعال سازی فرمائید در اصل محاسبه رقبا یک مورد بسیار مهمی میباشد.ولی مزیت کسب و عمل اینترنتی این است که خیلی ریلکس خیس می‌توانید به آنالیز رقبا بپردازید .چون کسب و عمل آن‌ها هم بر روی وب میباشد و همین زمینه سبب ساز شل خیس شدن عمل شما می‌گردد.خیلی شل میتوانید اینترنت‌وب سایت و خدماتشان را آنالیز فرمایید، یک غربت در سیستم آن‌ها بزنید و سیستم را آزمایش فرمائید. ناگفته پیداست که زمانی میخواهید یک حریف را نظارت فرمائید می بایست سرویس ها، مزیت های رقابتی ، سرویس ها بعداز فروش، آپشن های گزینه ارائه به یاور هر مال، تعداد مشتریان، ارزش، کیفیت سرویس ها، نوع قرارداد، چابک بودن به مراد بازه زمانی رفع کردن ایرادات اتفاق افتاده، پیشینه، مشتریان قبل، سهم بازار، درصد پرورش، مشکلات، توان و … آن را آیتم سنجش قرار دهید.خیلی روشن میباشد که هنگامی حریف خویش را اینگونه برانداز نمائید احتمالا سود بهتری هم خواهید گرفت.چطور بهتر فیض می‌گیرید؟ می‌توانید ضعف های آن را تبدیل به قوت برای خویش فرمایید و قوت آن را در سیستم خویش تحلیل فرمایید که‌این قوت را دارید یا این که در حالتی که ندارید در مسئله تبلیغات تمرکز خاصی بر روی آن نداشته باشید.پس لطفا چک رقبا را جزء نرم افزار های خویش قرار دهید و اکسلی با تیتر swot تنظیم فرمایید.درباره با این اکسل در وب بیشتر تحقیق فرمایید داده ها جالبی پیدا خواهید کرد. مورد اصلی بعدی داشتن یک اپ تبلیغاتی میباشد که اینجانب اینجا آن را نرم افزار تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ نامگذاری می‌کنم. در وب شیوه های بسیار متعددی برای تبلیغات وجود داراست : اس ام اس، پست الکرونیکی، کانال های مجازی، seo، گوگل اد، بنر مارکتینگ، کامنت مارکتینگ، ریپورتاژ اطلاع رسانی و بخش اعظمی از چیزهای خلاقانه که در دنیای اینترنت بسیار به شما امداد خواهد کرد ولی مرحله نخستین این می‌باشد که شما اپلیکیشن تبلیغاتی داشته باشید.اپلیکیشن تبلیغاتی این است که علاوه بر اشکال و اقسام تبلیغات می بایست هزینه ای که میخواهید انجام دهید در لحاظ داشته باشید و مبنی بر هزینه خویش تبلیغات بخصوص را تعیین فرمایید. در نگاه نخستین کلیه میگویند در یک تارنما پربازدید بنر بگذاریم، سمت هزینه هاش میروید متوجه می‌شوید که می بایست ماهیانه ۱۰۰ میلیون کنار بگذارید. حتی چنانچه بخواهید ماهی ۱۰۰ میلیون و یا این که ۵۰۰ میلیون هزینه فرمائید عبد پیشنهادم این میباشد که سوای داشتن نرم افزار تبلیغاتی وارد این مسئله نشوید.یعنی چی؟ یعنی می بایست تصمیم بگیرید که از کجای بازار می‌خواهید استارت فرمایید و به کجای بازار برسید.در‌حالتی که چارت پیشرفت خودتان را رسم نمایید آن وقت اینجانب به شما توصیه میکنم که استارت به هزینه نمائید .ولی در صورتی‌که این چارت را ندارید و نمی دانید که در کجای بازار قرار دارید و چقدر میخواهید هزینه نمائید و صرفا شنیدید که می بایست یک کمی هزینه نمائید ابدا سفارش نمی‌کنم که به سمتش بروید، چون سودی برای شما نخواهد داشت.از همین جهت بایستی پلکان به پلکان هزینه فرمائید و آرام استارت به دیجیتال مارکتینگ نمائید. هریک از موضوعاتی را که طی این مبحث گفتم در آستانه، اواسط و یا این که ادامه فعالیت برای شما اهمیت دارااست.لطفا هزینه و میزان دارایی خویش را تحلیل نمایید.گانت چارت خویش را رسم نمائید و برهمین اساس اولا بدانید که در هر مرحله چقدر بایستی هزینه فرمائید، کدام یک از اشکال دیجیتال مارکتینگ را گزینش فرمائید و آن‌گاه می بایست نظارت نمائید که در حالتی که دارید به مقصود خویش مجاورت میشوید که بسیار خوب و در شرایطی‌که هم دارید از خط بیرون می‌شوید تصحیح ساختار انجام دهید و به باند روت مپ خویش برگردید و نظارت نمایید که به مقصود خویش مجاورت می‌شوید یا این که نه.

برچسب ها طراحی سایت هتل ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 9
  • کدهای اختصاصی